Misto Fagioli e Grano

Misto Fagioli e Grano

Misto Fagioli e Grano
Misto Fagioli e Grano
Misto Fagioli e Grano

Gick förbi mataffärn i huddinge påväg hem efter billig mat att ha i matlådor nu när pengarna inte vill riktigt räcka till.
Kom på dne fina idén att köpa hem bönor och feta och använda mig av allt i skafferiet hemma och göra en bönsallad.
Men köpte denna Zetas istället med olika bönor och vete i.
Jag har sedan ett tag tillbaka velat ha finare krukor/burkar att så i och tog tillfället i akt.
Snart så har jag kanske lite krasse i mitt fönster :)

Ohhh! och btw. Lägg INTE märke till chilikrukan som är för liten för blomman i..
Hade inga krukor men ack. nu har jag. frågan är bara varför jag inte byter eftersom den andra är större.
Nu vet jag vad jag ska göra iallafall. byta kruka!

Kommentarer

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0