Vilka är ni?

Vilka är ni? Och hur hittade ni hit helt plötsligt.
En jobbande tröttig Amanda insåg att hon hade 110 besökare häromdan. Var kom ni ifrån?
Och idag har 63 ramlat in.
Och ingen komenterar.
Nu är jag ledig 4 veckor. Hurra!!
Men de här att ha ledig samtidigt som man vill starta eget. Glöm de. 2 veckor ledigt blir de här. 2 veckor glaskonst.
Men när jag ändå går hemma så vill jag baka lite, göra massa god mat.
Har något recept på lager, har sen två recept som är bland de godaste jag vet. Ena är faktiskt min favoritmaträtt som jag inte velat dela med mig lite för att jag älskar den så mkt.
Så vad sägs om lite fruktbollar, en nyttig variant på chokladbollar, en god gratäng och muffins?
Vad vill ni se mer av? Mat, bak, dryck? eller bara mer personligt?!
Ni är ju en del som tittar in. Säg vad ni vill ha!
Puss och kram sockertoppar!

Kommentarer
Postat av: e

haha, jag kan skriva! jag ramlade in på din blogg via bloglovin tror jag. såg något om recept och tänkte aha ;) det måste vi kika på!

typ så var det (:

2011-08-21 @ 21:37:45
URL: http://magmucklerochmys.blogg.se/
Postat av: eida

hejsan jag älskar mat! haha nu låter jag som en stor tjej men jag är faktiskt normal, tränar och så men är endå galen i mat, men jag skulle vilja se mer av bakning!!

2012-03-12 @ 16:53:08

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0