Pink Lady

Tänkte passa på att fråga en snabbis såhär en tisdagskväll ätandes ett äpple.
Är ni också lika kräsna när de gäller att äta äpplen?
Jag klarar inte av att äta ett helt äpple utan att typ må illa. MEN Pink Lady sorten klarar jag lätt av, kan typ äta två i rad.
Är inte de sjukt?
Synd nog har vi inte den sorten på jobbet, utan får bara upp royal gala i fikarummet.
Nästan så jag söker jobb på hemköp så jag får mina äpplen ;) Näe skoja. Willywonka skulle inte klara sig utan mig!
Så är ni kräsna? Äter ni som mig bara en äppelsort?
och visst blir de så mkt roligare om man skär de som små kaniner? :D

pink lady

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Tack så mkt! ^^



Njaa..kräsen är jag inte mot äpplen, äter typ alla äpplen som finns men älskar nog mera dom surisarna ;D haha.

2011-08-05 @ 21:26:18
URL: http://mammah.webblogg.se/
Postat av: Fia

Jag äter bara mina egna äpplen jag kan plocka från mina äppelträd vid den här tiden på året :) När det inte är säsong här i Sverige blir det lite vad som finns i affären.

2011-08-11 @ 15:35:12
URL: http://pennybridger.spotlife.se

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0