Frukost.

Vad äter ni för frukost?
frukost
Detta brukar bli min. Gröt som jag kom att gilla i Thailand när jag var där för någon månad sedan + lite saffranshonung :)
Och lite tort bröd. blä. Och en latte som jag gjort med min espressomaskin (som nog borde bytas ut snart..)
Och medans jag lägger upp ett inlägg får jag be om ursäkt för att jag inte är så aktiv.
För 6-7 månader sen köpte jag en egen lägenhet, all tid har lagts ner dit och till andra trevliga saker som pågått i mitt liv. Psyket börjar bli bättre.
Och eftersom jag inte har ngn frys så blir de lätt så att jag inte har någon lust att baka och laga mat.
Maten blir till matlådor och int så mkt mer än så.
Men de kliar i fingrarna både från att baka (nyttigt dock..) och jobba med glas.
Nu har jag nog hittat den perfekta frysen samt att jag får hem min glasugn i veckan.
De börjar vända.
Och så har jag lite recept på lager.. och bara nyttiga sådanna :)

Kommentarer

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0