Gästbloggare Och Ny Design!

Som ni såg så är förra inlägget (gårdagens) av en gästbloggare.
Henrik var ute i skogen och ringde mig när han åt.
Han tyckte de skulle passa bra in i bloggen.
Ja, varför inte?

Har tänkt från första början att de skulle bli lite gästbloggare.
De blir lite roligare så :)

Har du ett recept du vill dela med dig? och har kort/eller om du kan ta kort på de.
kommentera här eller maila:
[email protected] så kan du få gästblogga :)

Ny design är de med, tyckte de behövde ngt nytt och inte så tommt som på förra :) Tyxs?
kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: ingrid

hej amanda!



jag tror du minns mig haha jag gick ändå i din klass. :)

vilken fin blog du har! allt ser supergott ut!

det är litet roligt, jag håller själv på att göra en matblogg tillsammans med min kära engelsman.. hihi men den är inte officiel ännu.



är väldigt imponerad av din hemsida med glaskonsten också! du är så duktig och driven. så fint att se!



jag skulle gärna göra ett gästinlägg på din blogg! är ganska upptagen nu men senare om jag får! :)



jag önskar dig lycka till med allting!

kram ingrid

2009-07-11 @ 19:41:17

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0