mysfika och planering

Var på en sjukt mysig fika igår, med min äldsta tjejkompis och Adde sokm jag definitivt ska ta upp kontakten med igen :)
Vi drack kaffe och myste, prata om livet och idioter, förhållanden och annat.
Efter promenderade jag och Beatrice runt, hamna sen på en pub, drickandes öl och ätandes pommes.
Adde mötte upp oss efter ett litet "möte" och vi fortsatte våra diskutioner.
Herren ska laga 3rätters på fredag.. tyckte han skulle fota av de och slänga upp här. De var han på.
Och Beatrice ville lägga upp lite veganska recept.. inte mig emot.. vill äta mer veganskt och vegitariskt.
Detta kan bli intressant.. hoppas de blir av bara.
Jag sitter hemma nu iallafall.
Har tvättstugan och är inne på tvättmaskin nummer 9 nu.. Hittade pälsängrar i garderoberna. Kul va?
Och nyss en skalbagge i köket. Jag jublar och gör vågen. Eller inte.
Anticimex nästa?
Så de blir storstädning här hemma må jag lova.
Måste börja nu nu nu.
För jag borde åka hem till mamma vid 3 och packa. För idag kommer min ugn hem <3
Sen ska jag börja bygga på en ny bloggdesign. Ska den bara babyblå lr babyrosa? kanske gul?

Kommentarer

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0