Fruktsallad

fruktsallad
Detta går faktiskt som ett Lunchtips!
De blev min lunch på sätt o vis :)
Men de läggs upp under efterrätter här.
Fruktsallad är så underbart gott! Och jag tycker man glömmer bort de!
Därför slänger jag upp en nu som är underbart god utan glass eller vaniljkessella :)

Ingredienser till två pers.
1 Banan
2 Äpplen
1 Lime
1 Apelsin
2 Kiwi
Kokos
Vit Chocklad
Rusin

Gör såhär:
1. Skala alla frukter och skär i små bitar.
2. Häll kokos och Russin på och riv sen vit chocklad :) Bakchocklad funkar utmärkt :)

Enkelt och snabbt! MUMS

Kommentarer
Postat av: Emmas Kök

Så gott och så enkelt!

2009-11-06 @ 22:34:23
URL: http://emmaskök.se

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0