Längtan till sommarn.

Längtan

Min farmor är min inspirationskälla när de gäller att laga mat, är de något vi kan i min familj så är de att laga mat kan jag tycka. Senast häromdan fick jag beröm för min apelsinkyckling ni finner HÄR som även är min farmors recept.
Är de något jag längtar efter så är de sommrarna hemma på Åland tillsammans med min farmor, hennes kakor, köttfärssås, fläskfilé i grönpepparsås, pannkakor osv osv.
Om de var något min farmor lyckades extra med i sommar så var de denna rabarberpaj. På knappt några rabarber så blev de den knaprigaste godaste pajen jag ätit. Tack farmor. <3

Längtar ni också lika mkt som jag till sommarn?
Kramar Amanda

Kommentarer

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0