Skafferiveckor.

skafferiveckor
Jag insåg när jag öppnade mitt skafferi efter att ha köpt hem pasta från willys (Vi har haft erbjudande i tre veckor. 1 kr för pasta för scannerkunder) att de var alldeles för fullt.. och hur mkt har igentligen dåliga datum.. osv osv.
Så nu när jag ändå är pank så ska jag lika gärna ta mig ann mitt skafferi och tömma de på så mkt som de bara går och äta massa. (och de var lite till utöver detta över kylen!)
Visste inte änns att jag hade vissa saker hemma. Så nu blir de tacos och allt möjligt!
Slängde ut lite tidigare idag och sorterade allt. Nu ser de bättre ut än vad de gör på bilden.

Någon som vill komma hem till mig och kika igenom skafferiet och laga midda med mig?

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg!

2011-05-21 @ 02:45:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anna - rösta på mig och bli länkad!

Alltid bra att gå igenom skafferiet. Vi gjorde det i sommarstugan härom året och hittade då konserver från 1989 :S

2011-05-21 @ 13:24:02
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-20 @ 04:59:15
URL: http://smsalåna.nu

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0