Ni är roliga ni..

Ingen kommentar.. tråkmörtar ;) 
Imorn drar jag ut i skärgården med en av mina bästa vänner, Julia.
Vi ska sola, bada, basta, grilla och må bra.
De som känner oss vet att vi är mästare i både bakning och mat. ;)
En av anledningarna faktiskt till att jag inte publicerat några goda matverk nu (och då har jag ändå lagat och bakat mkt den senaste stunden!) är att min kameraladdade är puts väck.
Bortaaa!
Och min lilla samsungkamera är inget att komma med.
Jag har vänt upp och ner på min lägenhet.
På minneskortet finns bl.a. matbilder! kul va?!
Så om du är en synsk männska som läser detta. Var ligger den?

Iallafall så laddar jag nog batterierna till lillkameran och kanske lagar vi något smarrigt i helgen värt att lägga upp här.
jag klippte föresten av 15-20 cm på mitt hår nyss. tyxs?matochbakning.blogg.se

Kommentarer

Ni är jätte välkommna att kommentera inlägget här. Men låt bli att göra reklam för eran blogg/tävlingar och dyl. De raderas och IP-spärras :)

Vill ni gästa bloggen med ditt recept så kommentera här under och ange din email i kommentaren eller maila mig direkt på [email protected]

Smaklig Måltid!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen RSS 2.0